Menu Sluiten

Veelgestelde vragen

V: Telt Europass-Mobiliteit als aanwezigheidsattest voor een Erasmus+-stage?

Ja. Op voorwaarde dat de Europass-Mobiliteit voldoet aan een aantal criteria. Hier vind je een
oplijsting van de criteria. De leidraad vind je na de oplijsting van de criteria in het document.

V: Kan ik persoonsgegevens uit Mobilitytool van Erasmus+ importeren in de Europass-Mobiliteitstool?

Ja, het is mogelijk om persoonsgegevens (houder en ontvangende partner) te exporteren uit
Mobilitytool Erasmus+ en te importeren in de Europass-Mobiliteitstool. Meer uitleg via deze
handleiding
.

V: Hoe ziet een goede Europass-Mobiliteit eruit?

We hebben twee voorbeelden ter beschikking: één voor leerlingenmobiliteit en één voor mobiliteit
van personeel
. Toch niet zeker over uw Europass? Contacteer ons gerust.

V: Ik heb een vraag, hoe kan ik contact opnemen?

Voor vragen staat het Europass-team voor je klaar. Je kan ons steeds een mail sturen. Wij zijn tevens bereikbaar op het telefoonnummer 02 553 97 20 (di en do van 09.00u tot 12.00u).